ח"כ בן צור: "עבאס הבין שחוק הגיור הוא קו אדום מבחינתנו"

    מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ בן צור: "עבאס הבין שחוק הגיור הוא קו אדום מבחינתנו"

    ח"כ יואב בן צור אומר בריאיון ל'קול חי', כי "הטיסה של בנט בשבת חמורה מאוד. מעולם רה"מ בישראל לא טס בשבת. קודם שיטפל בבעיות בתוך מפלגתו וממשלתו אחר כך שינסה לתווך בין מדינות. זה גדול עליו. הוא לא מתאים לזה. הכל למטרות יחצ"

    צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
    2:00
    06.05.24
    נתי שולמן No Comments on קמיסר: "ביטבוקסינג? אל תתענגו על וואקלי; זאת לא המטרה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ יואב בן צור תוקף בחריפות את השר לשירותי ד, על רקע הרפורמות אותן הוא מקדם ובראשן רפורמת הגיור: "מתן כהנא הוא השר להמרת הדת ולהגברת ההתבוללות", אומר בן צור בשיחה עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר. "הרבנים הראשיים מהציונות הדתית היו אלה שביטלו את הגיור של רבני הערים. אין לכהנא רבנים בעלי שיעור קומה שמסכימים עם הפשע והחורבן שהוא מחולל בתחום הגיור"

    בן צור סיפר על המגעים עם מפלגת רע"מ: "הסברנו למנסור עבאס שחוק הגיור הוא קו אדום. הוא הבין את זה. כל הצעה שאנחנו מצליחים להסיר מסדר היום, מערער את יציבות הקואליציה. הפעולות שלנו יפילו בסוף את הממשלה הזו כי יש שם הרבה ניגודים. אנחנו רואים הרבה סיעתא דשמיא בפעילות שלנו מהאופוזיציה".

    ח"כ בן צור התייחס גם לפגישתו של ראש הממשלה עם הנשיא הרוסי בקרמלין, בעיצומה של השבת: "הטיסה של בנט בשבת חמורה מאוד. מעולם רה"מ בישראל לא טס בשבת. קודם שיטפל בבעיות בתוך מפלגתו וממשלתו אחר כך שינסה לתווך בין מדינות. זה גדול עליו. הוא לא מתאים לזה. הכל למטרות יח"צ".



    0 תגובות